• Asortyment
  • O nas
    • Historia
    • Wirtualny spacer
    • Rekomendacje
  • Wiedza
    • Taste Store Blog
    • Porady ogólne
    • Przepisy
    • O wołowinie
    • O cielęcinie
    • O wieprzowinie
    • O drobiu
    • O jagnięcinie
    • O dziczyźnie
  • Zakupy i transport
    • Jak kupować
    • Koszt transportu
    • Kiedy i jak dowozimy - Warszawa i okolice
    • Kiedy i jak dowozimy - cała Polska
    • Program lojalnościowy
    • Zwrot wkładów mroźniczych
  • FAQ
  • Regulamin
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
  • Kontakt
Logowanie Nowe konto
Taste Store
1. mięsny on-line od 2009 r.
0
0,00 zł   usd eur gbp
  • Wielkanoc
  • Pieczenie
  • Mięso
    • Mięsa gotowe do przyrządzenia
    • Wołowina świeża i sezonowana
    • Wołowina Wagyu certyfikowana
    • Steki
    • Cielęcina świeża
    • Jagnięcina świeża
    • Mięso królicze
    • Wieprzowina świeża
    • Drób świeży i mrożony
    • Dziczyzna świeża i mrożona
    • Kiełbasy z surowego mięsa
    • Zobacz wszystkie
  • Wędliny
    • Masarnia Słota Jodłowa
    • Dębina i Kuznocin
    • Wędliny od Dreszlera
    • Gliniana Wędzarnia
    • Spiżarnia domowa i Wolarek
    • Wędliny kresowe
    • Wędliny markowskie
    • Wędliny z Bacówki
    • Wędliny z dziczyzny
    • Wędliny z podróży po Europie
    • Wędliny z Poznania
    • Zobacz wszystkie
  • Grill
  • Garmaż
    • Wyroby Babci Jasi
    • Dania rybne i galarety
    • Dania w słoikach
    • Gołąbki
    • Kluski, pyzy, kopytka i inne
    • Krokiety, paszteciki i inne
    • Naleśniki
    • Pierogi
    • Placki
    • Sałatki i surówki
    • Smalce i masła
    • Zobacz wszystkie
  • Spożywcze
    • Kawior
    • Hummusy, smarowidła
    • Ketchupy, musztardy
    • Octy i octy balsamiczne
    • Oliwy, oleje
    • Przetwory owocowe, słodkości
    • Przetwory warzywne i owocowe
    • Sosy, dodatki
  • Kiszonki
  • Nabiał
  • Pieczywo
  • Przyprawy
  • Vege
  • Bony
Taste Store
0
0,00 zł   usd eur gbp
  • Wielkanoc
  • Pieczenie
  • Mięso
    • Mięsa gotowe do przyrządzenia
    • Wołowina świeża i sezonowana
    • Wołowina Wagyu certyfikowana
    • Steki
    • Cielęcina świeża
    • Jagnięcina świeża
    • Mięso królicze
    • Wieprzowina świeża
    • Drób świeży i mrożony
    • Dziczyzna świeża i mrożona
    • Kiełbasy z surowego mięsa
    • Zobacz wszystkie
  • Wędliny
    • Masarnia Słota Jodłowa
    • Dębina i Kuznocin
    • Wędliny od Dreszlera
    • Gliniana Wędzarnia
    • Spiżarnia domowa i Wolarek
    • Wędliny kresowe
    • Wędliny markowskie
    • Wędliny z Bacówki
    • Wędliny z dziczyzny
    • Wędliny z podróży po Europie
    • Wędliny z Poznania
    • Zobacz wszystkie
  • Grill
  • Garmaż
    • Wyroby Babci Jasi
    • Dania rybne i galarety
    • Dania w słoikach
    • Gołąbki
    • Kluski, pyzy, kopytka i inne
    • Krokiety, paszteciki i inne
    • Naleśniki
    • Pierogi
    • Placki
    • Sałatki i surówki
    • Smalce i masła
    • Zobacz wszystkie
  • Spożywcze
    • Kawior
    • Hummusy, smarowidła
    • Ketchupy, musztardy
    • Octy i octy balsamiczne
    • Oliwy, oleje
    • Przetwory owocowe, słodkości
    • Przetwory warzywne i owocowe
    • Sosy, dodatki
  • Kiszonki
  • Nabiał
  • Pieczywo
  • Przyprawy
  • Vege
  • Bony
  • Strona główna
  • Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO TASTE STORE

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Regulamin

a) Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady dokonywania zakupu towarów w sklepie internetowym Taste Store prowadzonym pod adresem www.tastestore.pl oraz zasady dostawy zakupionych towarów do klienta.
b) Złożenie przez klienta zamówienia w sklepie internetowym Taste Store jest równoznaczne z akceptacją zasad wynikających z Regulaminu i zobowiązuje klienta do przestrzegania tychże zasad.
c) Sklep internetowy Taste Store dostępny pod adresem www.tastestore.pl (dalej „Sklep internetowy”) prowadzony jest przez Łukasza Prokopowicza prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Łukasz Prokopowicz, z siedzibą w Warszawie (kod pocztowy 01-748 Warszawa), ul. Dygata 3 lok. U1, NIP: 951-214-92-18, REGON: 142823243 wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju (dalej „Sprzedawca”).

Dane kontaktowe:
adres pocztowy:
Taste Store Łukasz Prokopowicz
ul. Dygata 3 lok. U1
01-748 Warszawa

adres poczty elektronicznej:
sklep@tastestore.pl

numer telefonu
22 254 11 11
+48 668 668 500

2. Wymagania techniczne

W celu korzystania z Sklepu internetowego i składania zamówień w Sklepie internetowym niezbędne jest spełnienie następujących minimalnych wymagań technicznych:
a) posiadanie komputera z włączoną opcję obsługi plików typu "cookie" lub innego urządzenia z dostępem do sieci internet,
b) posiadanie systemu operacyjnego: Windows lub Linux (z konsolą graficzną), Mac OS lub Android,
c) posiadanie przeglądarki internetowej z obsługą Java Script: Internet Explorer w najnowszej wersji, Google Chrome w najnowszej wersji, Mozilla Firefox w najnowszej wersji Safari w najnowszej wersji Opera w najnowszej wersji lub inne wersje mobilne,
d) posiadanie konta poczty elektronicznej,
e) posiadanie numeru telefonu komórkowego.


II. ZAKUPY W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Działalność
Sprzedawca prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia składać można przez stronę internetową Sklepu internetowego Taste Store.

2. Obszar działania
Sprzedawca umożliwia dostawę towarów z asortymentu Sklepu internetowego na terenie Warszawy i okolic (dalej „Aglomeracja warszawska”) za pośrednictwem transportu firmowego oraz na pozostałym terenie całej Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej. Numery kodów pocztowych Aglomeracji Warszawskiej, na teren której Sprzedawca umożliwia dostawę towarów z asortymentu Sklepu internetowego za pośrednictwem transportu firmowego, zostały zdefiniowane w systemie sklepu. Po wpisaniu kodu pocztowego i wypełnieniu koszyka zakupami Klientowi zostanie zaproponowany właściwy dla jego miejsca zamieszkania środek transportu.

3. Kupujący
Z oferty Sklepu internetowego mogą korzystać wyłącznie pełnoletnie osoby fizyczne posiadające pełną, określoną wg przepisów prawa cywilnego, zdolność do czynności prawnych (dalej „Konsument”) oraz osoby prawne lub jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej (dalej łącznie „Klient”).

Ilekroć w w regulaminie pojawiają się poniższe definicje, należy rozumieć przez nie:
b) Konsument - osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
a) Przedsiębiorca na prawach konsumenta - osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, która zawiera umowę z innym przedsiębiorcą bezpośrednio związaną z tą działalnością gospodarczą, ale umowa ta nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej ujawnionym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.”

4. Ceny
a) Ceny towarów oraz koszty dostawy uwidocznione w Sklepie internetowym są cenami brutto VAT, wyrażonymi w złotych polskich.
b) Sprzedawca oferuje w Sklepie internetowym do sprzedaży m.in. towary o zmiennej wadze (m.in. mięso itp.). Towary te mają specjalną adnotację na ten temat w opisie towaru na stronie internetowej www.Tastestore.pl. Podane na stronie internetowej www.Tastestore.pl ceny tych towarów, są cenami orientacyjnymi, a przedstawiciele Sprzedawcy dołożą wszelkich starań aby finalne wagi zamówionych towarów były maksymalnie zbliżone do wagi wskazanej przez Klienta. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi, która może różnić się od tej podanej na stronie Sklepu internetowego o +/- 15%. Jeśli finalna waga towaru o zmienne wadze będzie się różnić o +/- 15 % od wagi wskazanej w Zamówieniu przez Klienta, Klient ma prawo odstąpienia od umowy. Ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi i podawana jest przez Sprzedawcę telefonicznie Klientowi po przygotowaniu towaru do wysyłki. Zarówno waga towaru, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie. Klient zamawiając towar o zmiennej wadze akceptuje jego ostateczną cenę.

5. Oferta handlowa
Zamówienie (dalej „Zamówienie”) przesłane przez Klienta poprzez Sklep internetowy stanowi oświadczenie woli Klienta, będące złożeniem przez Klienta Sprzedawcy oferty w rozumieniu przepisów prawa cywilnego zawarcia umowy sprzedaży towarów wskazanych w Zamówieniu. Wysłanie przez Sprzedawcę do Klienta wiadomości mailowej z potwierdzeniem zakresu realizowanego Zamówienia stanowi przyjęcie oferty w możliwym do realizacji zakresie. Obecność towarów na stronie internetowej Sklepu internetowego nie jest jednoznaczne z dostępnością towarów w magazynie i możliwością realizacji Zamówienia.

6. Umowa sprzedaży i cena obowiązująca
Dokument sprzedaży jest zawsze zgodny z obowiązującą w chwili akceptacji zamówienia przez Kupującego ceną sprzedaży, bez względu na wybrany termin dostawy.

7. Dostawa i koszty dostawy
Realizacja dostawy może być wykonana za pośrednictwem transportu firmowego lub firmy kurierski-ej. Koszt dostawy uzależniony jest od miejsca dostawy oraz wartości zamówienia. Realizacja dostawy jest możliwa wyłącznie na terytorium Polski i wyłącznie w sytuacji gdy wartość Zamówienia wynosi co najmniej 75,00 zł brutto.

Zamówienia o wartości niższej niż 75,00 zł można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym w Warszawie przy ul. Dygata 3 (Plac Niemena).

Koszty transportu uzależnione są od lokalizacji Klienta.

System Sklepu internetowego automatycznie rozpozna lokalizację Klienta i przynależny jej koszt dostawy po kodzie pocztowym wpisanym przez Klienta podczas składania Zamówienia lub zakładania Konta.

Koszt dostawy na terenie Warszawy wynosi:

• Warszawa - Żoliborz, Bielany i Północne Śródmieście:
a) 9,00 zł brutto w przypadku zamówień o wartości między 75,00 zł brutto a 300,00 zł brutto;
b) 0 zł brutto w przypadku Zamówień o wartości powyżej 300,00 zł brutto.

• Pozostałe dzielnice Warszawy:
a) 15,00 zł brutto w przypadku Zamówień o wartości między 75,00 zł brutto a 300,00 zł brutto;
b) 5 zł brutto w przypadku Zamówień o wartości powyżej 300,00 zł brutto.

Koszt dostawy do miejscowości Aglomeracji warszawskiej wynosi:
a) 30,00 zł brutto w przypadku Zamówień o wartości między 75,00 zł brutto a 300,00 zł brutto;
b) 15,00 zł brutto w przypadku Zamówień o wartości powyżej 300,00 zł brutto.

Koszt dostawy do pozostałych lokalizacji na terenie Polski
a) 44,90 zł brutto – (ceny obejmuje przesyłkę kurierską do 25 kg (25,00 zł) oraz specjalne przygotowanie paczki do transportu kurierem obejmujące opakowania termiczne i próżniowe (19,90 zł). Dodatkowo przesyłka obciążona jest kosztem 2,90 brutto z tytułu opłaty za Przelewy24 lub za usługę płatności pobraniem u kuriera.
b) 29,90 zł brutto - cena obejmuje transport samochodami chłodniami do wybranych lokalizacji na terenie Polski oraz opakowania standardowe oraz próżniowe.

W przypadku złożenia przez Klienta Zamówienia o wartości poniżej 75 zł brutto, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub mailowo celem modyfikacji Zamówienia lub jego anulowania, albo celem umówienia się na odbiór osobisty Zamówienia w sklepach stacjonarnych w Warszawie przy ul. Dygata 3 (Plac Niemena).

Koszt odbioru Zamówienia w sklepach stacjonarnych w Warszawie przy ul. Dygata 3 (Plac Niemena) wynosi 0 zł bez względu na wartość Zamówienia.


III. KONTO
1. Rejestracja
a) Przy złożeniu Zamówienia w Sklepie internetowym konieczna jest rejestracja w Sklepie internetowym i założenie Konta zgodnie z Regulaminem. Przeglądanie towarów Sklepu internetowego nie wymaga rejestracji.
b) Klient może dokonać rejestracji w Sklepie internetowym po kliknięciu w zakładkę „Załóż Konto” na stronie głównej Sklepu internetowego podczas składania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu internetowego.
c) Rejestracja w Sklepie internetowym polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego poprzez:
i. podanie obligatoryjnie następujących danych:
• adres poczty elektronicznej
• hasło – Hasło musi składać się co najmniej z sześciu (6) znaków: wielkie i małe litery oraz minimum jeden znak specjalny,
• imię i nazwisko,
• adres zamieszkania (ulica, numer bloku, numer mieszkania, miejscowość, kod pocztowy)
• numer telefonu,
• adres dostawy – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania,
• nazwa firmy – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami,
• numer NIP – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami.

ii. akceptację Regulaminu poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.
d) Podanie danych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, ale konieczne do założenia Konta w Sklepie internetowym i złożenia zamówienia.
e) Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Klient powinien kliknąć w przycisk „Zatwierdź”. Następnie na podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym adres poczty elektronicznej zostanie wysłana przez Sprzedawcę wiadomość e-mail potwierdzająca założenia Konta w Sklepie internetowym.
f) Umowa o świadczenie Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym zostaje zawarta w momencie przesłania przez Sprzedawcę wiadomości e-mail z informacją o założeniu Konta w Sklepie internetowym. Usługa prowadzenia Konta świadczona jest nieodpłatnie przez Sprzedawcę przez czas nieoznaczony.
g) Klient jest uprawniony do wypowiedzenia umowy o świadczeniu Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym w każdym czasie i bez podawania przyczyny poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail taste@tastestore.pl ze wskazaniem imienia i nazwiska oraz adresu e-mail podanych podczas rejestracji w Sklepie internetowym lub w formie pisemnej na adres pocztowy Sprzedawcy: Taste Store Łukasz Prokopowicz, ul. Dygata 3 lok. U1, 01-748 Warszawa.
h) Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczeniu usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym z zachowaniem 7 dniowego okresu wypowiedzenia w przypadku gdy Klient korzysta z Konta lub Sklepu internetowego w sposób naruszający przepisy prawa, postanowienia Regulaminu lub w sposób zakłócający funkcjonowanie Sklepu internetowego. Informacja o wypowiedzeniu umowy o świadczenie Usługi prowadzenia Konta zostanie przesłana przez Sprzedawcę na adres e-mail podany przez Klienta podczas rejestracji.
i) W wyniku wypowiedzenia umowy o świadczenie usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym, Konto zostanie usunięte przez Sprzedawcę.
j) W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie wyrazić zgodę na otrzymywanie na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail informacji handlowych dotyczących Sklepu internetowego poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego. Wyrażenie przez Klienta zgody na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji handlowych nie warunkuje możliwości zawarcia ze Sprzedawcą umowy o świadczeniu Usługi polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie internetowym. Zgodę można wycofać w każdym czasie przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub przy pomocy Danych kontaktowych określonych w pkt. I. c) Regulaminu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.
k) W trakcie rejestracji Klient może dobrowolnie dołączyć do Programu lojalnościowego Taste Store poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego. Dołączenie do ww. Programu lojalnościowego oznacza akceptację przez Klienta Regulaminu sklepu internetowego Taste Store dostępnego www.lzen.co/befsztyk/

IV. ZAMÓWIENIE KLIENTA
1. Składanie i akceptacja Zamówienia
a) Zamówienia w Sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
b) Zamówienie może złożyć zarówno Klient, który składał już wcześniej zamówienia w Sklepie internetowym, po zalogowaniu, jak też Klient, który składa Zamówienie po raz pierwszy, dokonując przy tym rejestracji i założenia Konta w Sklepie internetowym.
c) Zamówienie składa się wybierając z towary z asortymentu znajdującego się na stronie internetowej Taste Store. Wkładanie towarów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku "Do koszyka" przy danym towarze a następnie wskazanie formy dostawy przedmiotu Zamówienia, sposobu płatności oraz potwierdzenie Zamówienia.
d) Potwierdzenie całego Zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku "Potwierdź zamówienie". Klient do momentu naciśnięcia przycisku „Potwierdź zamówienie” ma możliwość modyfikacji Zamówienia. W celu modyfikacji Zamówienia Klient powinien nacisnąć przycisk ”Wróć do Sklepu” widoczny podczas procedury składania Zamówienia.
e) Całkowita wartość Zamówienia obejmująca cenę towaru oraz koszty jego dostarczenia przedstawiona jest w koszyku po dokonaniu przez Klienta wyboru formy płatności oraz formy dostawy przedmiotu Zamówienia, z zastrzeżeniem, iż w przypadku towaru o zmiennej wadze cena jest orientacyjna a ostateczna cena towaru o zmiennej wadze określona jest na podstawie jego rzeczywistej wagi i podawana jest przez Sprzedawcę telefonicznie Klientowi po przygotowaniu towaru do wysyłki. Zarówno waga towaru, jak i jego ostateczna cena uwidocznione są na fakturze VAT lub paragonie.
f) Realizacja Zamówienia możliwa jest po podaniu następujących danych: adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko, adres zamieszkania (ulica, numer bloku, numer mieszkania, miejscowość, kod pocztowy), numer telefonu, adres dostawy – jeżeli jest inny niż adres zamieszkania, nazwa firmy – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami, numer NIP – dotyczy Klientów nie będących Konsumentami i jest możliwa po akceptacji Regulaminu poprzez odznaczenie odpowiedniego okienka na stronie Sklepu internetowego.
g) Złożenie Zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów objętych Zamówieniem.

W przypadku wysyłek kurierskich płatnych przelewem ostateczny wartość Zamówienia zostanie przekazana przez przedstawiciela Sprzedawcy telefonicznie i dopiero po zaakceptowaniu przez Klienta ostatecznej ceny, Klient zobowiązany jest do dokonania przelewu.

2. Potwierdzenie i realizacja zamówienia
Przyjęcie Zamówienia Klienta przez Sprzedawcę zostaje potwierdzone drogą elektroniczną poprzez wysłanie Zamawiającemu wiadomości e-mailowej na podany przez Klienta adres e-mail wraz z numerem Zamówienia. W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w żądanym terminie lub w przypadku braków w asortymencie Klient zostanie powiadomiony mailowo lub telefonicznie. W przypadku Zamówień obejmujących towary o zmiennej wadze ostateczna wartość Zamówienia zostanie przekazana Klientowi telefonicznie przez przedstawiciela Sprzedawcy.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail z numerem Zamówienia, o której mowa powyżej zostaje zawarta umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

3. Transmisja on-line
a) Klient, który wybrał w Zamówieniu z asortymentu Sklepu internetowego towar o zmiennej wadze może dodatkowo skorzystać z możliwości obejrzenia transmisji on-line na stronie internetowej Sklepu internetowego z czynności związanych z przygotowaniem złożonego przez siebie Zamówienia. W tym celu Klient zobowiązany jest do wpisania w komentarzu przy składaniu Zamówienia, że chce zobaczyć jak Sprzedawca przygotowuje jego Zamówienie.
b) W okresie realizacji Zamówienia, tj. podczas kompletowania Zamówienia w godz. od 8:00 do 15:00 przedstawiciel Sprzedawcy skontaktuje się telefonicznie z Klientem dzwoniąc na podany przez Klienta numer telefonu, uruchomi kamerę oraz poprosi Klienta o włączenie transmisji na Stronie internetowej,
c) Po ustaleniu szczegółów Zamówienia z Klientem i po zakończeniu przez przedstawiciela Sprzedawcy czynności związanych z przygotowaniem Zamówienia, przedstawiciel Sprzedawcy zakończy transmisję on-line.

4. Możliwość anulowania Zamówienia
a) Klient może anulować Zamówienie, jednakże w przypadku dostaw w obrębie Warszawy i Aglomeracji warszawskiej realizowanych transportem firmowym anulowanie Zamówienia musi nastąpić nie później niż do godziny 15.00 dnia poprzedzającego wyznaczony dzień dostawy Zamówienia. W przypadku dostawy wyznaczonej na poniedziałek Zamówienie można anulować do godz. 12.00 poprzedzającej soboty.
b) W przypadku wysyłek kurierskich anulowanie Zamówienia musi nastąpić nie później niż do godz. 15.00 na dwa (2) dni przed wyznaczonym dniem dostawy Zamówienia.
c) Anulowania Zamówienia dokonuje się poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres e-mail: sklep@tastestore.pl.

5. Prawo odstąpienia od umowy

Konsument i Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
b) Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta wszedł w posiadanie towarów objętych Zamówieniem lub w którym wskazana przez niego osoba trzecia weszła w posiadanie towarów objętych Zamówieniem.
c) Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta powinien przesłać do Sprzedawcy stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia pocztą elektroniczną w terminie 14 dni od dnia, w którym wszedł w posiadanie towarów objętych Zamówieniem lub w którym osoba przez niego wskazana weszła w posiadanie towarów objętych Zamówieniem.
d) Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
e) W przypadku odstąpienia od umowy Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zobowiązany jest zwrócić podlegające zwrotowi towary w stanie nie pogorszonym. Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy Taste Store Łukasz Prokopowicz, ul. Dygata 3 lok. U1, 01-748 Warszawa, ale nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę zawiadomienia o odstąpieniu od umowy.
f) W przypadku odstąpienia od umowy Klientowi zwracane są wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta zgodził się na inne rozwiązanie (w każdym przypadku nie ponosi on żadnych opłat w związku z tym zwrotem).
g) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi koszty bezpośrednio związane ze zwrotem (tj. koszty pakowania i wysłania przesyłki zwrotnej).
g) Prawo do odstąpienia od umowy przez Konsumenta i Przedsiębiorcę na prawach konsumenta jest wyłączone zgodnie z art 38 Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku:
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według szczególnego życzenia konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
• umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

6. Termin realizacji dostawy
a) Termin realizacji dostawy Zamówienia uzależniony jest od preferencji Klienta. Termin realizacji dostawy Klient określa poprzez zaznaczenie odpowiedniego dnia i godziny dostawy na przeznaczonym do tego kalendarzu znajdującym się na podstronie finalizującej złożone Zamówienie.
b) Zamówienia realizowane transportem firmowym na terenie Warszawy i Aglomeracji warszawskiej są dostarczone we wskazanym przez Klienta dniu i godzinie. Zamówienia realizowane na terenie Polski poza Warszawą i Aglomeracją warszawską są dostarczane w wskazanym przez Klienta dniu bez możliwości wyznaczenia godziny dostawy.
c) W przypadku nie podania preferencji dotyczących terminu przez Klienta, dostawa Zamówienia zostanie dostarczona w ciągu maksymalnie dwóch (2) dni roboczych w zależności od godziny złożenia Zamówienia (oprócz niedziel i świąt), o godzinie wyznaczonej przez Sprzedawcę – przybliżona godzina dostawy zostanie ustalona z Klientem mailowo lub telefonicznie.
d) W przypadkach, w których ze względów logistycznych niemożliwe jest zrealizowanie zamówienia w terminie wskazanym przez Klienta, Sprzedawca uzgodnieni zmiany z Klientem mailowo lub telefonicznie.
e) Zamawiający może również odebrać samodzielnie swoje Zamówienie w sklepach stacjonarnych w Warszawie przy ul. Dygata 3 (Plac Niemena) w godz. 11:00-19:00 .w dni robocze oraz 11:00-15:00 w soboty.

7. Dni wolne
Sprzedawca nie dostarcza Zamówień w niedziele i dni świąteczne. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni w których nie będzie możliwa dostawa.

8. Miejsce i termin dostarczenia Zamówienia
W zależności od preferencji Klienta Zamówienie zostanie dostarczone pod wskazany przez Klienta adres wybranego dnia w wybranym przez niego przedziale godzinowym. Termin dostawy określony w procesie akceptacji Zamówienia jest wyrazem preferencji Klienta.

9. Odmowa realizacji Zamówień
Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji Zamówienia w następujących przypadkach:
a) istnieją wyraźne trudności z ustaleniem tożsamości osoby składającej Zamówienie
b) Zamówienia nie udało się potwierdzić, a zostało ono uznane przez Sprzedawcę za wymagające potwierdzenia w sytuacji konieczności zmiany terminu dostawy lub składu zamówionych towarów,
c) Klient nie przestrzega zasad Regulaminu.

10. Faktura
) Do zamówienia dołączana jest faktura VAT lub paragon, obejmujące dostarczane pozycje Zamówienia. Klient upoważnia Sprzedawcę do wystawiania faktur VAT bez podpisu odbiorcy.
b) Aby otrzymać fakturę VAT, Zamawiający zobowiązany jest podać w formularzu rejestracyjnym nazwę firmy oraz NIP.

V. PŁATNOŚCI
a) Możliwe są następujące sposoby dokonania płatności:
• kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze przesyłek w Warszawie oraz w obrębie Aglomeracji warszawskiej,
• kartą płatniczą lub gotówką przy odbiorze własnym ze sklepu stacjonarnego w Warszawie ul. Dygata 3 (Plac Niemena),
• w formie przedpłaty przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy podany podczas składania Zamówienia oraz w wiadomości e-mail potwierdzającej realizację przez Sprzedawcę Zamówienia, lub poprzez płatność on-line przy wykorzystaniu płatności Przelewy24 w momencie składania Zamówienia lub gotówką za pobraniem - przy przesyłkach kurierskich poza Warszawę i na terenie Aglomeracji warszawskiej.
b) Tytuł wykonanego przelewu powinien zawierać numer Zamówienia.


VI. DOSTAWA
1. Dostawca
Dostawca zostawia zamówienie osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta. Dostawca nie ma możliwości weryfikacji danych osobowych odbiorcy towaru.

2. Nieobecność klienta
W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego trakcie składania zamówienia adresem dostawy we wskazanym przedziale godzinowym, pracownik Taste Store podejmie próbę kontaktu z klientem telefonicznie (w przypadku dostawy na terenie Warszawy lub miejscowości podwarszawskich realizowanych za pomocą transportu firmowego Taste Store). Jeśli ustalony zostanie nowy termin dostawy, zamówienie zostanie dostarczone ponownie w nowym wyznaczonym terminie. W takim wypadku Klient zostanie obciążony podwójną opłatą za transport. Taste Store nie ponosi odpowiedzialności za jakość towarów, które z przyczyn leżących po stronie Klienta staną się niemożliwe do późniejszego użytku (towary łatwo psujące się, towary świeże, o krótkich terminach ważności itp.). Klient nie może odmówić ich przyjęcia z tego powodu bez zapłaty ceny sprzedaży.
W przypadku dostaw kurierskich do pozostałych miejscowości poza aglomeracją warszawską, firma kurierska poinformuje odbiorcę SMSem o nieudanej próbie doręczenia oraz o adresie najbliższego punktu, z którego będzie można danego dnia paczkę odebrać.

3. Odmowa przyjęcia
Nieuzasadniona odmowa przyjęcia towarów objętych Zamówienia przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad Regulaminu.

VII. REKLAMACJE I ZWROTY
a)W razie niezgodności towaru z umową Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, ma prawo zgłosić reklamację na podstawie rękojmi i wnieść żądanie o wymianę towaru na nowy, naprawę towaru, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy - jeśli wada jest istotna.
b) Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta musi zgłosić reklamację w terminie roku od dnia zauważenia daty. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi wynosi zaś 2 lata.
c) W celu dokonania reklamacji należy odesłać towary na adres wrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie na adres Sprzedawcy Taste Store Łukasz Prokopowicz, ul. Dygata 3 lok. U1, 01-748 Warszawa wraz z pismem reklamacyjnym.
b) Stwierdzenie niezgodności towaru z umową powinno nastąpić nie później, niż przed upływem terminu przydatności towaru do spożycia.
c) Zgłoszona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. O wyniku jej rozpatrzenia Klient zostanie powiadomiony na piśmie na adres email bądź adres zamieszkania. Brak odpowiedzi Sprzedawcy we wskazanym terminie zostanie uznany za pozytywne rozpatrzenie reklamacji.
d) Sklep zwraca Klientowi należność za odesłany/reklamowany towar w ciągu 14 dni, licząc od dnia pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, na konto wskazane mailowo przez Klienta.
e) Sprzedawca nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
f) Zdjęcia towarów umieszczane w Sklepie internetowym służą prezentacji konkretnie wskazanych na nich towarów i mogą wystąpić różnice między rzeczywistym wyglądam towaru a jego zdjęciem w Sklepie internetowym np. może być inna grubość tłuszczu, inna ilość przerostów itp.

VIII. NEWSLETTER I PROGRAM LOJALNOŚCIOWY
a) Usługa Newsletter jest dobrowolna i nieodpłatna oraz polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej Klienta, wiadomości w formie elektronicznej o nowych towarach lub usługach Sprzedawcy, które mogą zawierać informacje handlowe. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
b) Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz udostępniony przez Sprzedawcę na stronie internetowej Sklepu internetowego, zaznaczając odpowiednie pole w formularzu na otrzymywanie na podany adres e-mail informacji o nowościach i klikając przycisk „OK”. Po przesłaniu wypełnionego formularza, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu potwierdzenie od Sprzedawcy. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
c) Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej lub przy pomocy Danych kontaktowych określonych w pkt. I. c) Regulaminu. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych dokonanego przed jej wycofaniem.
d) Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Newsletter’a, w przypadku naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub Regulaminu, w tym ze względów bezpieczeństwa, w szczególności w związku z przełamywaniem zabezpieczeń strony internetowej Sklepu internetowego, o czym powiadomi Klienta.
e) Klient może dołączyć do Programu lojalnościowego Taste Store. Dołączenie do ww. Programu lojalnościowego oznacza akceptację przez Klienta Regulaminu. Szczegóły dotyczące Programu lojalnościowego Taste Store dostępne są pod adresem: https://tastestore.pl/strony/system_lojalnosciowy.html

IX. DANE OSOBOWE
a) Administratorem w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) w odniesieniu do danych osobowych Klientów jest Sprzedawca.
b) Dane osobowe podawane są przez Klientów przy składaniu zamówienia w Sklepie internetowym, a także w związku z wysyłaniem informacji handlowych/Newsletter’a i Programem lojalnościowym.
c) Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie internetowej Sklepu internetowego poświęconej Polityce prywatności Sklepu internetowego Taste Store.
d) Klient oświadcza, że wprowadzone przez niego dane w Sklepie internetowym są prawdziwe, kompletne i rzetelne.

X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Obowiązek podawania prawdziwych informacji
Klient korzystający z usług Sklepu internetowego ma zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym lub fałszywym. Zamówienia zawierające takie treści nie będą realizowane. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za podanie takich treści.

2. Dostarczenie wiadomości email
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie wiadomości przesłanej na wskazany przez Klienta adres e-mail, które jest spowodowane blokowaniem lub usuwaniem e-maili przez oprogramowanie zainstalowane na komputerze używanym przez Klienta lub blokowaniem przez administratorów serwerów pocztowych.

3. Refundacje
W przypadku odmowy realizacji Zamówienia zgodnie z Regulaminem lub w przypadku anulowania przez Klienta Zamówienia wcześniej opłaconego, Sprzedawca dokona pełnego zwrotu należnej kwoty na konto wskazane mailowo przez Klienta.

4. Regulamin
a) Sprzedawca ma prawo zmiany Regulaminu w przypadku zmiany cennika, przepisów prawa lub w celu usprawnienia funkcjonowania Sklepu internetowego. Wszelkie zmiany Regulaminu wchodzą w życie w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty udostępnienia Regulaminu na stronie internetowej Sklepu internetowego oraz od daty poinformowania Klientów o zmianie. Klient może złożyć oświadczenie o akceptacji lub braku akceptacji Regulaminu. Sprzedawca z chwilą otrzymania oświadczenia Klienta o braku akceptacji Regulaminu usunie Konto Klienta założone w Sklepie Internetowym. Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
b) Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem aktywnego linku dostępnego na stronie głównej Sklepu internetowego oraz sporządzić jego wydruk.

5. Sposoby rozpatrywania reklamacji o dochodzenia roszczeń
a)Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego.
b) Klient będący Konsumentem lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady postępowania dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, lub pod adresem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl
c)Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution). dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.
d) Ewentualne spory sądowe będą rozstrzygane przez sądy powszechne.
Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR (online dispute resolution). dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr.

6. Prawo właściwe
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz.U.2016 r. poz. 380 ze zm.) oraz przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 r. o prawach konsumenta (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 827 ze zm.).

Zapoznaj się również z naszą Polityką prywatności

Pyszny garmaż Babci Jasi
Gwarancja jakości
gdzie parkować
Befsztyk Blog
Rabaty dla restauracji
SSL na befsztyk.pl
Zakupy grupowe

Newsletter

Bądź na bieżąco w nowościami i promocjami!
Zapoznałem się z informacją o przetwarzaniu danych. Administratorem Twoich danych osobowych jest Taste Store Łukasz Prokopowicz prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Łukasz Prokopowicz, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Stanisława Dygata 3, lok. U1, 01-748 Warszawa, e-mail: sklep@tastestore.pl. Twoje dane osobowe przetwarzane są w celu wysyłania Newslettera od Taste Store, który może zawierać informacje handlowe. Zgodę można wycofać w każdym czasie w sposób określony w Polityce prywatności. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajduje się w naszej Polityce prywatności sklepu internetowego Taste Store.  Pole jest obowiązkowe do wypełnienia

Informacje

  • Kontakt Taste Store
  • Kontakt Puławska
  • Regulamin
  • Polityka prywatności

Szybki kontakt

Taste Store Meats & More:
tel. 668 668 500
tel. 22 254 11 11
Nie zdążyliśmy odebrać?
Skontaktuj się z nami przez Messengera Odpowiemy!
Czynne: pon.-pt.: 9-19 / sob.: 9-15


Social media

Copyright © 2023
oprogramowanie sklepu: AptusShop projekt i strony: Aptus.pl
Smalec z kaczki 100%

Smalec z kaczki 100%

22,90 zł / szt
szt
Confit z perliczki

Confit z perliczki

Confit z nóg perliczki - 5/6 sztuk.
Udka perliczki gotowane w tłuszczu kaczym i zakonserwowane wraz...
92,90 zł / szt
szt
Tort wędlin TASTE STORE

Tort wędlin TASTE STORE

UWAGA: ARTYKUŁ NIEDOSTĘPNY DLA WYSYŁEK KURIERSKICH.

Tort przygotowany po raz pierwszy na urodziny syna właścicieli okazał...
319,90 zł / szt.
szt.
Sprawdź dostępność:
Bon prezentowy DELIKATES

Bon prezentowy DELIKATES

Zrób prezent swoim bliskim, przyjaciołom, komu tylko chcesz!
Zrób niespodziankę i zamów bon prezentowy DELIKATES na...
150,00 zł / szt
szt